PRO ASIST
Program de Asistenta a Angajatilor in perioada crizei generate de pandemia Covid-19
Venim in intampinarea companiilor cu solutii personalizate, modulare, destinate sa raspunda optim necesitatilor legate de gestionarea personalului in perioada crizei generate de pandemie. Un astfel de program poate include una sau mai multe din interventiile ilustrate mai jos. Programul este disponibil sub forma unui proiect de consultanta sau ca abonament.
SONDAJ
Derularea unui sondaj online pentru masurarea nivelului de stres/ identificarea ingrijorarilor angajatilor/ satisfactia jobului etc.
WEBINAR
Sesiuni live la distanta pe tematici de gestionarea a anxietatii/ stresului/ organizarea muncii de acasa/ motivarea angajatilor etc.
COACHING
Coaching individual/ sesiuni de consiliere psihologica pentru gestionarea anxietatii/ stresului, gestionarea echipei etc.
BIBLIOTECA
Colectie de resurse video/ audio pe diverse tematici, utile angajatilor, pe care le puteti incarca pe intranet-ul companiei, unde pot fi accesate de angajati.
(RE)DESIGN
Pregatirea de la zero si/ sau adaptarea materialelor de training existente ale companiei pentru a fi utilizate in format e-learning.
BENEFICIILE PROGRAMULUI PRO ASIST
FA CUNOSTINTA CU O PARTE A ECHIPEI
Programul este sustinut de o echipa de consultanti cu experienta, specializati in coaching, training, consiliere psihologica si de cariera.